مصاحبه آرشیو خبر ها
ماتوئیدی : امیدوارم دیبالا برای مدت طولانی در یووه بماند ؛ هیگوایین بزودی خواهد درخشید

ماتوئیدی : امیدوارم دیبالا برای مدت طولانی در یووه بماند ؛ هیگوایین بزودی خواهد درخشید

بلیز ماتوئیدی هافبک فرانسوی و تازه وارد یوونتوس که عملکرد قابل قبولی در این فصل از خود به نمایش گذاشته است، در مصاحبه با اسکای اسپورت شرکت کرد و به بررسی مسائل مختلف و تجزیه و تحلیل شرایط تیم خود پرداخت.

 

دربی دلاموله؟

 

پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بود، ما باید برای کسب قهرمانی تا انتها با قدرت ادامه دهیم.

 

بازی با المپیاکوس؟

 

پیروزی در خانه برابر المپیاکوس برای ما بسیار مهم است، اگرچه می دانیم که هیچ بازی آسانی در این رقابت ها وجود ندارد.

 

چرا یووه را انتخاب کردی و به این تیم پیوستی؟

 

من دوست داشتم سال گذشته هم به یوونتوس ملحق شوم اما این انتقال در نهایت انجام نشد، بهرحال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. انتخاب یووه اصلا کار سختی نبود و یک امر طبیعی بود چراکه یوونتوس یک باشگاه در سطح جهانی است، یک تیم پر افتخار که چیزهای زیادی به دست آورده و هنوز هم تشنه کسب موفقیت های بیشتر است.

 

شما ترجیح می دهید تیم با دو هافبک بازی کند یا سه هافبک؟

 

برای من تفاوتی ندارد زیرا در باشگاه قبلی ما با سه هافبک بازی می کردیم و در تیم ملی نیز با دو هافبک، مهم ترین مسئله این است که بتوانید نقشی که بر عهدتان است را به خوبی تفسیر کنید و توانایی تطبیق با ترکیب های مختلف را داشته باشید.

 

دیبالا؟

 

او یک بازیکن بزرگ و یکی از بهترین بازیکنان جهان است. دیبالا یک جواهر برای ماست و یک همراه و همدم استثنایی، من امیدوارم که او برای مدت زیادی در یوونتوس بماند.

 

هیگوایین؟

 

گونزالو یک گلزن است و مانند هرمهاجم دیگری باید گلزنی کند، اما این بخشی از کار و زندگی هر بازیکن است ممکن است شما گاهی نمره بالایی نگیرید یا حتی کمتر بازی کنید. ولی من مطمئنم او در این فصل خواهد درخشید و به ما کمک خواهد کرد تا به اهدافمان برسیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: